Oude ligfietslijst: bericht 10064

Van: "Lidy van Rijn & Johan de Jong" <lidy.johan@c...>
Datum:  Thu Feb 22, 2001  9:58pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] Vakantietassen op Hurricane

>heeft iemand ervaring met grote zijtassen van Radical op zijn
>Hurricane, Radical raad dit namelijk af. De Grote tassen van Elan
>schijnen geen probleem op te leveren.
>Graag een reactie.

Ik heb de "kleine" maat tassen en een redelijk forse boventas. Als je daar
licht spul in propt en de zware rommel beneden kun je heel aardig kamperend
op vakantie. Als je in plaats van de forse boventas een kleine boventas
monteert heb je nog zat genoeg ruimte om via jeugdherbergen te reizen en
nog klimspullen mee te nemen ook.
Klim je niet dan kan het zelfs zonder boventas...

Johan - de meeste mensen nemen veel te veel rommel mee op reis en een beetje
waspoeder neemt veel minder ruimte in dan stapels verschoningen (dat is ook
zo aardig van jeugdherbergen, die hebben een droogkamer en je kunt de fiets
ook nog droog stallen : Australier in Wasdale, die mijn paarse Hurri gezien
had in de -afegsloten ! - stalling : "There is a work of art in the cycle
shed..." ) - de Jong