Oude ligfietslijst: bericht 10052

Van: "Menno Tillema" <mtillema@b...>
Datum:  Wed Feb 21, 2001  11:00pm
Onderwerp:  blaffende honden....bijten ook

On Wed, 21 Feb 2001 19:25:40 +0100 (MET), snaptee@d... wrote:

> Ik ben al heel wat keren door honden achterna gezeten,
> in het buitenland zelfs door wilde honden.

Ik ben in Frankrijk (vakantietocht op bukker) een keer gebeten door
een hond die van het erf de weg op rende toen ik langsfietste. Ik kon
gelukkig snel doorrijden en had alleen een paar tanden in mijn enkel.
Gelukkig verder geen last gehad, de meeste honden waren getraind _op_
hun erf te blijven.

Tot mails, <Menno - blaffende honden bijten WEL - Tillema>