Oude ligfietslijst: bericht 10043

Van: "K Jansen" <Koos.Jansen@n...>
Datum:  Thu Feb 22, 2001  1:22pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] RE: 18 spaken?

> Hoe de spaken gevlochten worden weet ik niet, maar het zal toch wel een
paar
> keer kruisen lijkt me (ivm aandrijfkrachten). Als ik de fiets heb zal ik
wel
> laten weten hoe het precies gespaakt is (eventueel dmv een foto ofzo)...

M5 heeft hele mooie 18 spaaks wielen die radiaal gespaakt zijn. Smullen
geblazen. Voor het achterwiel zullen ze de spaken wel kruisen, hoewel het
volgens een kennis van mij ook mogelijk is om aan 1 zijde het wiel radiaal
te spaken en het gedeelte waar zich de cassette bevindt te kruisen.

Koos, he Ed, hoe lang moet je nou eigenlijk nog wachten op die lowracer,
Jansen