Oude ligfietslijst: bericht 10038

Van: "E.S. Leijten" <edleijten@m...>
Datum:  Thu Feb 22, 2001  11:58am
Onderwerp:  RE: [ligfiets] RE: 18 spaken?

Hoi,

Dat van die 36 gaats velg (+ naaf) heb je heel goed begrepen :-). Eigenlijk is
het natuurlijk mooier als je ook een 18 gaats velg en naaf hebt, maar zo heb
ik natuurlijk wel de mogelijkheid om er 36 van te maken als dat nodig is.
Bovendien weet ik niet of 18 spaaks spul wel zo gemakkelijk te krijgen is...

Hoe de spaken gevlochten worden weet ik niet, maar het zal toch wel een paar
keer kruisen lijkt me (ivm aandrijfkrachten). Als ik de fiets heb zal ik wel
laten weten hoe het precies gespaakt is (eventueel dmv een foto ofzo)...

Groetjes, Ed, spannend..., Leijten

Joris schreef:
>Heb jij een 36 gaats velg waarin maar 18 spaken worden gemonteerd of heb ik
>het dan helemaal verkeerd begrepen?
>Hoe worden de spaken dan gevlochten?

Neem eens een kijkje op mijn website over NATUURFOTOGRAFIE:
http://home.wish.net/~eleijten
Reakties op mijn homepage zijn van harte welkom