Oude ligfietslijst: bericht 10020

Van: Bert Frederiks <c75@c...>
Datum:  Wed Feb 21, 2001  9:48pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] frame als persluchtbehouder...

On Wed, 21 Feb 2001, pandora wrote:

>Ik heb nog zo een idee dat ik zou willen verwezenlijke.
>ik verklaar me nader:
>als ik die kader zodanig kan verstevigen,dat ik er op een veilige manier een
>nog hogere druk in kan steken,dan zou ik een hoop energie bij hebben.
>Die ten eerste niets kost (met een glimlachje naar onze nederlandse
>vrienden),maar die ik dan over een klein luchtmotortje (zoals bij
>luchtaangedreven gereedschap)zou kunnen benutten ingeval ik net dat ietsie
>pietsie bijkomende energie nodig heb.Denk maar aan die knappe blonde die
> [...]

Allee, dan kunt ge die lucht ook wel op de luchtdemping van uwen veren
aansluiten om over dien dame heen te kunnen springen en voor haar te
landen. Maar ik denk niet dat je haar daarmee helemaal in de gewenste
stemming brengt:-)

Misschien kun je je luchtdempers zelfs wel als pomp gebruiken.

A propos: mailen onder het bericht is, wanneer je met groepen mensen
mailt, wat duidelijker.

tata :-)

--
Bert Frederiks <BertF@d...>