Oude ligfietslijst: bericht 10017

Van: "pandora" <koen.van.craenendonck@p...>
Datum:  Wed Feb 21, 2001  8:56pm
Onderwerp:  Re: [ligfiets] frame als persluchtbehouder...

Ik heb nog zo een idee dat ik zou willen verwezenlijke.
ik verklaar me nader:
als ik die kader zodanig kan verstevigen,dat ik er op een veilige manier een
nog hogere druk in kan steken,dan zou ik een hoop energie bij hebben.
Die ten eerste niets kost (met een glimlachje naar onze nederlandse
vrienden),maar die ik dan over een klein luchtmotortje (zoals bij
luchtaangedreven gereedschap)zou kunnen benutten ingeval ik net dat ietsie
pietsie bijkomende energie nodig heb.Denk maar aan die knappe blonde die
voor je is,maar waarvan je weet dat je ze niet meer zal inhalen voor de
oprit van haar huisje.Allee da was moar een voorbeeld,hé