Oude ligfietslijst: bericht 10014

Van: "A.P. van de Steenoven" <aadvandesteenoven@z...>
Datum:  Wed Feb 21, 2001  8:20pm
Onderwerp:  [ligfiets] blaffende honden...... discussie herhaald.......

Mag ik even wijzen op de discussie die vorig jaar juni begon over de honden.
De meningen waren toen ook verdeeld.
Maar het bleek al snel dat menig fietser er als een speer vandoor ging al
dan niet schreeuwend en zwaaiend met fietspomp of iets dergelijks.
Ik kan me voor stellen dat een loslopende blaffende hond (vaak nog groot
ook) je de stuipen op het lijf zal jagen, maar.......
Als je rustig blijft, de hond niet aankijkt en langzaam weer verder gaat dan
is er over het algemeen niets aan de hand.
Als je gek gaat lopen doen, met dingen gaat zwaaien en gillen of op een
andere manier lawaai maakt KAN het fout gaan.
En dan heb je helemaal niets meer om op terug te vallen.
Ik ben het met iedereen eens dat de baas fout is met een loslopende hond.
Beuk die maar in elkaar
(grapje hoor...straks heb ik het gedaan)

A.P. van de Steenoven
Cyprus 26
8303 WV Emmeloord
Nederland
Tel. + 31 - 527 - 619535
Fax. + 31 - 527 - 697248
gsm + 31 - 6 25 26 74 42
http://www.geocities.com/aadvandesteenoven/
aadvandesteenoven@z...
ICQ #27525133
-- 0
--\__/\-o
-- O O

  Reacties Auteur Datum
10018 Re: blaffende honden...... discussie herhaald.... George Scheelings Wed  2/21/2001
10025 Re: blaffende honden...... discussie herhaald.... Maya,Jonathan,Anat,Eric Thu  2/22/2001
10028 Re: blaffende honden...... discussie herhaald.... Arthur Sevestre Thu  2/22/2001
10037 blaffende honden...... discussie herhaald....... Hgn Dhr. Huijgen Thu  2/22/2001