kleding

Hoi,

Ik ga binnenkort dagelijks op de ligfiets naar mijn werk. Dit is een
rit van 28 km. Momenteel rijd ik op mijn toerfiets (rechtop) in een
fietsbroek en een shirt. Ik doe dat nu enkele maanden een paar keer per
week. Verder heb ik geen ligfiets of wielren ervaring.
Ik zou graag eens van andere fietsers horen wat voor kleding ik nodig
heb om bij verschillende weertypen niet te koud of te warm of te nat te
worden. Hoewel ik nu dus nog een mooi-weer-fietser ben, ben ik van plan
om ook als het kouder wordt te blijven fietsen en me ook niet door
regen te laten stoppen. Is een regenpak nou eigenlijk handig of wordt
je daar allen maar zweterig van?

Groeten,

Gé   __
   -    -