racer bouwen

Date: Tue, 23 Jun 98 18:33:43 PDT
From: "Stef Huizer" <huizer at worldonline.nl>
Subject: Bouwen flevobikeracer

Ondanks alle verhalen over het leren fietsen met een Flevoracer heb ik
onlangs de bouwtekeningen van een Flevoracer gekocht, zodat ik hem zelf
kan
bouwen.
Is er iemand die de racer ook zelf gebouwd heeft en iets wil vertellen
over
zijn ervaringen ?
Is het verstandig om de racer op bepaalde punten te modificeren ?
Wie wil er wat laten horen ?

Groeten,
Stef Huizer
huizer at worldonline.nl

Beste Stef,

Flevobike heeft ooit op bestelling ook 20" racers gebouwd.... Ik heb er
wel eens op gereden en moet zeggen dat dat best een leuke ervaring was.
Misschien is het een idee om er zoeen ipv een 28" racer te bouwen.

Succes met bouwen,

Christiaan Landman