Re: nlhpv-digest V1 #406

> Wat is een F2 trekhaak ?, kun je die los kopen ?, Waar , Wat kost
> het?, ik zoek namelijk een goede koppeling voor mijn eigen gebouwde
> fiets aanhanger.

Ik heb 'm gekocht bij Wim Kok in Utrecht. Ze hebben net weer een partij
binnen. Je kunt het volledige pakket, maar ook alleen het fiets-deel
kopen. Kosten zijn enkele tientjes. (precies weet ik het niet meer).

Groeten,
Arjen

Arjen Haayman
e-mail: ahaayman at wxs.nl                                   cogito ---
0
      : a.g.haayman at ap.kadaster.nl.net                      ergo ----
--\_/\-
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX Deventer; The Netherlands  bicyclo ---
O   O