Re: Schakelen op FlevoRacer

Mark schreef:

> [...]
hendeltje van mijn
> versnelling afbrak. Ik ben nog steeds opzoek naar de ideale plaats
> hiervoor. Gripshifts schakelen lastig met de muis van je hand, Ik wil
> soms mijn handen boven op de uiteinde van het stuur leggen, daar kan ik
> dus ook niets monteren en aan de binnenkant van het stuur zitten je
> benen. <<

Ik had op mijn Racer gripshifts met alleen het draaiende gedeelte aan
het uiteinde van het handvat. Het gedeelte waar normaal gesproken je
hand op rust had ik er af gehaald. Matthijs de Vries rijdt nu op deze
fiets rond. Misschien kan hij je meer vertellen.

Groet,
Erno
------
Fontys Facts