RE: Slijtage ketting bij ligfietsen

Beste Cyril,

Ook ik heb geleerd dat je ketting en tandwielen tegelijk moet vervangen.
Kort geleden heb ik een nieuw wiel met tandwielen aangeschaft, terwijl de
ketting 2000 km gelopen heeft. Dit werd door de fietsenmaker afgeraden, maar
ik dacht, laat ik het eens proberen. En tot nu toe met goed resultaat.

Groeten,

Erik -met nieuwe tandwielen nog sneller- Snel