------- Forwarded Message Follows -------
From:           	nr12 at xs4all.nl
To:             	webmaster at ligfiets.net
Subject:        	Hulp bij zelfbouw driewieler ligfiets voor vriend met
evenwichtsprobleem Date sent:      	Thu, 25 Jun 1998
05:20:35 -0500

Dit bericht is afkomstig van Rudy Hengeveld.
Deze persoon is eventueel telefonisch bereikbaar op: 020-6458659.
Zijn vraag/opmerking luidt:

Een goede vriend van mij (Remco)heeft evenwichtsproblemen ivm
een hersentumor. Naast de vele andere problemen die dit oplevert,
kan hij zich ook niet meer per fiets verplaatsen. Onlangs hebben
wij een driewieler gehuurd bij Optima Cycles. Op deze fiets kan hij
fietsen en hij voelde zich als herboren. We wilden tot aanschaf
overgaan, doch de evertijd is minimaal 3 maanden. Misschien heeft
Remco niet meer zo lang. Ik wil daarom met hem op korte termijn
zelf zo'n driewieler bouwen . Heeft u wat tijd en de know how en
zou u ons willen helpen (of weet u iemand die zou kunnen helpen,
stuur me dan een mailtje (nr12 at xs4all.nl).
Bij voorbaat al dank, Rudy Hengeveld

--
 Wilbert Scheer, webmaster at ligfiets.net | buzzer: 06-65337166