Fietshelm in Engeland?

Gilbert,

Voor info over GB: Cyclists' Touring Club, cycling at ctc.org.uk
http://www.ctc.org.uk/ctc.html

AFAIK is een helm (nog) niet verplicht - om niet al te veel als
buitenlander op te vallen is het mischien wel raadzaam helm en gele
reflektievest te dragen.

Britse automobielisten zijn niet erg "bike-conscious", en op hoofdwegen
zonder fietspad (niet altijd te vermijden) zijn de snelheidsverschillen
groot. Opletten dus.

Mark

--
               O                               __o