Flevo fietsen

Hallo allemaal,

Ik moet zeggen dat ik met mijn oproepje aan de lijst om hulp bij het
leren flevo fietsen niet gerekend had op zo'n geweldigge response. Ik
ben inmiddels weer zeer gemotiveerd aan het oefenen gebruik makend van
een aantal tips.
Ik ben inmiddels instaat om 25 meter (min of meer) rechtuit te fietsen
!!!!!
Ik wil iedereen van harte bedanken voor zijn reaktie en ik hou jullie op
de hoogte van mijn vorderingen.

Groet Flevo slingerende Arend.