RE:Flevo Racer

Flevobike heeft ooit op bestelling ook 20" racers gebouwd.... Ik heb er
>wel eens op gereden en moet zeggen dat dat best een leuke ervaring was.
>Misschien is het een idee om er zoeen ipv een 28" racer te bouwen.

Is er ergens een foto van te zien???
Was dit gewoon een Bike zonder voorvering of een echte lage Racer?

Mark (heel geinteresseerd).

Mijn Flevo Racer heeft 26" wielen, is ook een zelfgebouwd. Niet door mij
maar door een vorige eigenaar. Ik had in eerste instantie liever een 28"
racer gehad i.v.m. het meer standaard onderdelen voormaat, maar nu ik er
mee aan het fietsen ben geslagen moet ik zeggen dat het mij wel goed
bevalt. De hoogte is toch een stukje lager als de 28"versie en de 26"
wielen en banden zijn tegenwoordig goed verkrijgbaar i.v.m. de
toepassing van deze wielmaat op de triatlhon fiets.

Groet Arend,