re: 20" Flevoracer

Date: Wed, 24 Jun 1998 13:26:30 +0200
From: "Mark Maier" <maier at jrc.nl>
Subject: 20" FlevoRacer

>Flevobike heeft ooit op bestelling ook 20" racers gebouwd.... Ik heb er
>wel eens op gereden en moet zeggen dat dat best een leuke ervaring was.
>Misschien is het een idee om er zoeen ipv een 28" racer te bouwen.

Is er ergens een foto van te zien???
Was dit gewoon een Bike zonder voorvering of een echte lage Racer?

Mark (heel geinteresseerd).

------------------------------

Beste Mark,

Helaas is hier geen foto van te zien. Het was een echte racer zonder
voorvering, met achterdemping en een extreem vlakke zithoek. Er zijn in het
verleden zelfs wedstrijden mee gereden.

Misschien kan iemand van Flevobike even reageren. Zij blijven natuurlijk DE
mensen die alles van dit model afweten.
Of er tekeningen beschikbaar zijn en of ze op bestelling nog steeds gebouwd
worden. Eigenlijk ben ik zelf geinteresseerd naar de reden, waarom deze
fiets nooit echt in series geproduceerd is......

Heren, bij deze, graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Christiaan