RE: bike-conscious in Engeland?

Hmmmm.....

Mijn ervaringen van een tijd terug met een 'normale' fiets waren dat
automobilisten je inhalen alsof je een auto bent, ze gaan volledig
naar de andere weghelft toe bij het inhalen.
Als je dan eens bijna van je sokken wordt gereden is het een Nederlander
op vakantie in Engeland.
Ze zijn erg behulpzaam bij het vragen naar campings enz.
Dual carridge ways (of hoe schijf je dat ook al weer) is wel wat
minder, 4 baans 'snelweg' waar je als fietser 'gewoon'mag fietsen
zonder vluchtstrook en wel vrachtwagens.... dus maar links van de
linker kantlijn fietsen....

Verder 's morgens vroeg bij het wegfietsen van de camping op een
stil landweggetje er even aan denken dat je links moet rijden....

Peter - die zondag weer bij de liggende hollander meefietst - van Dijck