Re: advies gevraagd

Hallo

Ik heb op de Cycle Vision 98 op een trike gezeten. Zo op het gezicht zien
ze er heel leuk uit. Ook voor het vervoer van goederen heb je natuurlijk
wel veel ruimte. Behalve de trike heb ik natuurlijk ook verschillende
andere fietsen uitgeprobeerd. Wat dan meteen opvalt is het stuurgedrag van
een 3wieler. Met een tweewieler ga je scheef in de bocht door eerst even
tegenstuur te geven waarna je als het ware de bocht door valt. Als je
daarna op de trike stapt wil je ook eerst tegenstuur geven maar dan kom je
bedrogen uit. Op zo'n fiets moet je echt de bocht omsturen net als op een
bakfiets. Wat mij meer opviel is dat als je door een kuil fiets, je
zijdelings door elkaar wordt geschud.

Dit zijn zo mijn ervaringen. Ongetwijfeld zullen anderen er anders over
denken. Over smaak valt niet te twisten.
Veel succes met de aankoop en veel fietsplezier toegewenst.

Johannes Attema