Re: Fietshelm in Engeland?

Hallo Gilbert

Zoals je al gelezen hebt is een helm niet verplicht in Engeland. Het verkeer
valt reuze mee ondanks het verschil in snelheid heuvel op.
Op de wegen buiten de bebouwde kom houdt de Brit wel degelijk rekening met je.
Vooral ligfietsen hebben daar groots bekijk, claxonerende auto's, omkijkende
automobilisten en opstekende duimen zijn daar het bewijs van.

zet een voldoende klein verzet op je fiets, of reis zo ligt mogelijk

veel fietsplezier  in Engeland

John Bakker
die graag nog eens in Engeland wil fietsen