Re: foto van extra lage flevoracer

>Is er ergens een foto van te zien???
>Was dit gewoon een Bike zonder voorvering of een echte lage Racer?
>
>Mark (heel geinteresseerd).
>
>- ------------------------------

Beste Mark,

ik heb een paar jaar terug, op de technische dag in Bergschenhoek, ook
een soort extreem lage Flevo-achtige racer gezien. Ik meen dat het een
bouwsel van Meindert Valenteijn was, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij is het niet de fiets die je bedoelt, maar omdat ik er
indertijd een fotootje van had gemaakt, heb ik die toch maar even op
internet gezet. Je kunt hem vinden op:
http://callisto.worldonline.nl/~analist/lowracer.jpg
Zo op de foto te zien zit er nog niet eens een ketting op, dus ik weet
ook niet of er mee te rijden was. Maar het oogt in elk geval wel
interessant.
Mocht iemand er meer over weten te vertellen: graag een reaktie!

Erik Wannee.