Re: advies gevraagd

> From:          "Johannes Attema" <johannes-attema at hetnet.nl>

> Hallo
>
> Ik heb op de Cycle Vision 98 op een trike gezeten. Zo op het gezicht
~~knip~~

> Dit zijn zo mijn ervaringen. Ongetwijfeld zullen anderen er anders
> over denken. Over smaak valt niet te twisten. Veel succes met de
> aankoop en veel fietsplezier toegewenst.
>
> Johannes Attema

Hoi Margo,

Waarschijnlijk trap ik nu een open deur in, maar als je de
mogelijkheid daartoe hebt,moet je beslist op de ligfietswebsite
kijken:

http://www.ligfiets.net

tip 2: wordt lid van NLHPV (op bovengenoemd adres simpel op de
daarvoor bestemde knop drukken is voldoende om je op te geven) en
zink neer op je gemakkelijkste stoel met hun magazine HPV nieuws.

tip 3: pak je tent in, stap op de trein en ga gewoon een
weekend lang fietsen uit proberen bij de verschillende dealers.
Succes verzekerd:-)

tip 4: Ga op een open dag van 1 van hun mee, en voel de verwantschap
van 25 mede voorheteerstuitprobeerders. Voordeel: je durft meer, je
hoort meer ervaringen, en je hebt meer lol dan dat je het in je 1tje
uitvogelt. Je eigen stuntelen is opeens niet meer van belang.

tip 5: Stap nu op de trein naar Enschede en maak een ligfiets dag mee
met uitprobeerparcours etc, georganiseerd door ligfietswinkel
Landewee

Succes en welkom bij de club,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......