Re: Acte de presence

> From:          Mark Hodson <mhodson at wxs.nl>

> Gesignaleerd op de Roze Zaterdag in Utrecht: maar liefst twee
> mede-ligfietsers, waarvan een met (?) zelfbouw low racer, de andere
> zonder fiets maar met NVHPV t-shirt. Inderdaad, we are everywhere.
>
> Mark (die overweegt volgend jaar de ligfiets wel mee te nemen)

Dat moet je zeer zeker doen!

Hoi Mark,

Die zelfbouwracer was (waarschijnlijk) van mij. Ik was om plusminus
12.00 op het veld bij de concerttent en  heb ook nog twee volbepakte
Hurri's, 1 gele Amigo met toptas, en een andere zelfbouw 26/20 met
bovenstuur gezien (die stond met zijn fiets an de hand voor de grote
tent). Nadat we uit de St.Janskerk kwamen, ook nog iemand die met een
Flevobike aan de hand die met de optocht meeliep. Volgens mij zijn
dat genoeg ligfietsen bijelkaar om volgend jaar in de optocht mee te
gaan met zo'n reklamebord aanhanger van Optima achter onze bike's.
(Zie HPV nieuws nr 2 1998) Dat zou in ieder geval een ludieke
reklamestunt zijn voor de HPV en ligfietsen in het algemeen.

Groetjes,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......