Re: vraag

In message <19980622080940.29038.qmail at hotmail.com>, Theo de Gruiter
<tjd_de_gruiter at hotmail.com> writes

>Wat heb je dan onder dat matje? Een volledig dicht stoeltje of iets dat
>nog wat ventilatie en vochtafvoer mogelijk maakt?
Nee een gesloten kunststof zitje.
Vanaf dinsdag ga ik de Laura fietsen en dan weet ik meer. Dit is een
fietsvierdaagse vanuit Alphen aan den Rijn. Ik ga 4 x 100 km fietsen.
Meerdere uren op het zitje dus.
Na afloop zal ik mijn ervaring met dit open schuim melden.
Wel denk ik erover om een handdoek onder het zitje te leggen om te
kijken of dat vochtig wordt.

Groeten,

Jan van der Linden