Re: nlhpv-digest V1 #410

> Helaas is hier geen foto van te zien. Het was een echte racer zonder
> voorvering, met achterdemping en een extreem vlakke zithoek. Er zijn in het
> verleden zelfs wedstrijden mee gereden.
Dat klopt dat was ik. (andre)

> Misschien kan iemand van Flevobike even reageren. Zij blijven natuurlijk DE
> mensen die alles van dit model afweten.
> Of er tekeningen beschikbaar zijn en of ze op bestelling nog steeds gebouwd
> worden. Eigenlijk ben ik zelf geinteresseerd naar de reden, waarom deze
> fiets nooit echt in series geproduceerd is......
>
> Heren, bij deze, graag een reactie.
De Flevobike lowracer (een model racer maar dan met 20" wielen) is een
fietsje wat nooit echt in productie is geweest er zijn er een aantal van
gemaakt (20) dit was dan op speciaal verzoek. Het zijn vanwege de
extreme lighouding snelle maar ook nerveuse fietsjes. Toevallig is Theo
van Andel vandaag in Enschede met een soortgelijk fietsje 2 geworden in
het Criterium (Ik werd 4e (op een Fifty/Fifty) omdat ik in de laatste
bocht onderuit ging).
Dit model is niet meer leverbaar en er zijn ook geen bouwtekeningen
beschikbaar.

Groeten Andre Vrielink