Re: Amiga

Ha Peter

Op 28 Jun 98, 21:05 uur, schreef Peter Jonker over Amiga:

> Zonder enige kennis van zaken gaat mijn voorkeur op dit moment uit naar
> een Flevobike Amiga. Is dat een goede keus voor een 1.90 m. lange, 100 kg

Ik heb zelf een Amigo, e.e.a. is makkelijk instelbaar op lengte, dus da's geen
probleem. Ook de vering kan je instellen. Ik vind het een degelijke fiets die wel
een stootje hebben kan en comfortabel rijd.

> zware, niet sportieveling. Of is er een betere fiets voor dat soort
> woonwerk verkeer. (Breukelen-Amsterdam, dus ong. 45 km v.v.)

Er zijn nogal wat soorten en merken in de categorie Amigo, dus het kan geen
kwaad om wat verschillende fietsen te proberen denk ik?

Groeten,
Siem

mailto:sweel at euronet.nl
http://www.euronet.nl/~sweel/