Zijn ligfietsers vrolijker?

Vrolijke mede ligfietsers,

Afgelopen weekend zat ik tussen het ligfietsen door te praten met een
geinteresseerde bukfietser. Deze kwam met een mooie observatie die ik jullie
niet wil onthouden:
"Ik zie elke week een groepje fietsers trainen, waarvan 1 op een ligfiets.
Die mensen rijden allemaal met van die strakke bekkies... Behalve die
ligfietsers, die altijd plezier lijkt te hebben."
Heeft ligfietsen echt dit resultaat. Dan moeten we mischien met z'n allen
nog wat meer aan de weg gaan timmeren. Dit landje kan best wat meer vrolijke
gezichten gebruiken!

Groeten,

Erik -ook al zo vrolijk- Snel

PS Het doel van mijn tocht was de pas bewegwijzerde lange afstands
fietsroute LF3 van Holwerd naar Enschede en terug. Een aanrader, in ieder
geval het deel in Friesland dat ik bekeken heb.