Hielspieren

Poeh he,

Gisteren voor het eerst een langer tochtje gemaakt met mijn
SPD-pedalen op de Flevo-bike. Met name in de Limburgse heuvels flink
het duwend en trekkend trappen afgewisseld, waardoor ik nu met een
stevige spierpijn in de hielen zit.

Nog even een tip voor een perfect fietstraject: de Zuid-Willemsvaart
in de Belgische Kempen. Gisteren gedaan vanaf St Huibrechts-Lille tot
Neeroeteren, maar je kunt bijna tot Maastricht komen: rust, geen
auto's, goed fietspad en enkele rustpunten. Aanrader.

Groet,
Erno
------
Fontys Facts