Fortenroute

Hoi allemaal,

Gisteren is voor de tweede keer de Fortenroute gereden. En ditmaal waren er
twee maal zoveel deelnemers als de vorige. Met z'n tienen vertrokken we om
9:50 uur vanaf Amsterdam CS. We vertrokken met wat vertraging omdat een
deelnemer, die helemaal met uit Rijen kwam, z'n trein gemist had. Ondanks
de ongunstige weersverwachtingen, hebben we de hele dag zonnig weer gehad.
Alleen de wind blies continu hard uit het Zuidwesten. Hierdoor was deze
editie van de Fortenroute voor twee deelnemers te zwaar om 'm helemaal uit
te rijden. Met z'n achten kwamen we wel een dikke anderhalf uur eerder in
Amsterdam aan dan vorig jaar. Dit kwam doordat het i.t.t. vorig jaar de
hele rit droog is gebleven en we nergens hebben hoeven schuilen, en doordat
ons ook lekke banden en andere materiaalpech bespaard zijn gebleven.

Ik heb zelf weer genoten van deze toertocht, en ik denk dat dit ook voor de
andere deelnemers geldt. Daarom stel ik voor om de volgende Fortenroute te
rijden in 1999 op zondag 27 juni. Houd mijn internetsite en het HPV-nieuws
in de gaten. Aan het eind van de zomer hoop ik een uitgebreid verslag met
foto's op m'n site te kunnen plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Matthijs de Vries

http://huizen.dds.nl/~menovs

PS: Pieter, zou je voor mij alsjeblieft ook wat afdrukjes van jouw foto's
willen nabestellen? B.v.d.

Mijn adres is:
Rozengracht 126-2
1016 NJ Amsterdam