Re: onbegrensd naar rome

Hallo,

Zeker doen. Heb ik drie jaar geleden gedaan met de Flevobike.

> slechte onverharde wegen wordt gestuurd om een klein stukje drukke weg te
> voorkomen, met name met bagage is dat erg vervelend. Wees dus kritisch met
> de route, meestal leert een blik op de kaart of er een verhard alternatief
> is. Verder zijn wij in de Haut Fanges hopeloos verdwaald.

Verdwaald ben ik niet. Wel heb ik hele stukken moeten lopen omdat
het voorwiel van mijn bike steeds wegslipte op het losse kiezel. Het
was echter zo mooi dat ik daar geen spijt van heb.

> Veel plezier,

Van mij ook. En neem ook zeker de omweg langs StraBbourg, een
prachtige gezellige stad met veel bekijks en een internationale
uitstraling.

Zorg dat je op 1 augustus in Basel bent (als dat lukt): het is dan
Zwitsers nationale feestdag. Toen ik er was was er een ongelooflijk
mooi vuurwerk georganiseerd op de Rijn met daaromheen kraampjes,
drank, muziek, theater etcetera.

Groet,
Erno Mijland
------