Re: foto van extra lage flevoracer

Hallo,

N. Hatzmann wrote:

> Hoi,
>
> Over de lage racer - ik heb even op de site gekeken en het is een heel
> leuk fietsje. Mocht iemand bouwtekeningen hebben dan ben ik
> geinteresseerd! Nu scheur ik nl. op m'n bike door Utrecht, maar
> aangezien ik ook wel eens de polder in ga lijkt het me best een leuke
> aanvulling..

Ik vermoed dat scheuren iets minder van toepasssing zal zijn op het
machine van de foto, als ik even de negatieve naloop bekijk... Met een
dergelijke naloop is deze fiets waarschijnlijk zeer geschikt om bij lage
snelheid bochtenparcours te rijden, bij hogere snelheid verlies je het
stabiliserend effect van een positieve naloop, en met de natte vinger
verdenk ik het ding ook ervan averrechts te reageren op
evenwichtssturing: als je iets naar rechts leunt zal je fiets links
willen gaan en omgekeerd...

mvg,
Bert.