Re: nlhpv-digest V1 #410

On Sun, 28 Jun 1998 17:47:23 +0200, nlhpv-digest wrote:

>Date: Sat, 27 Jun 1998 21:03:46 +0200
>From: Mark Hodson <mhodson at wxs.nl>
>Subject: Acte de presence
>
>Gesignaleerd op de Roze Zaterdag in Utrecht: maar liefst twee
>mede-ligfietsers, waarvan een met (?) zelfbouw low racer, de andere
>zonder fiets maar met NVHPV t-shirt. Inderdaad, we are everywhere.

Heb je mij gezien?
Ik liep er rond in een zwarte "ligfietzun is leukerder".
Ik heb trouwens geen bekenden of andere liggers gezien. Ik ben er wel
een paar keer op aangesproken.

>Mark (die overweegt volgend jaar de ligfiets wel mee te nemen)

Ik denk dat ik dat ook ga proberen, alleen waar? Staphorst stond in
de planning met ????
In 2000 komt het festijn naar Rotterdam dacht ik gezien te hebben.

Greetings from

		Jeroen T. Bezemer

				Sliedrecht, Holland.