nog eens: lage racer

Hallo allemaal. Ik heb de (mooie) rode lage flevoracer gezien. Misschien een
erg open deur, maar een jaar of wat geleden heb ik Theo v. Andel eens bij
een wedstrijd in Nieuwegein gezien waar hij op een 2 maal 20 inch flevo
reed. Het ding was wit gespoten, en had i.p.v. een stuur een soort
"joystick" tussen de benen waar de rem op gemonteerd was. Wie weet hier meer
van ?

Groeten, Klaas.