Re: onbegrensd naar rome

Liduin Meershoek <l.s.meershoek at pobox.accu.uu.nl> schreef:

>Ik ben enkele jaren geleden 'onbegrensd' van Maastricht naar Basel
>gefietst. Het belangrijkste probleem van de route was volgens mij dat hij
>kost wat kost de drukke wegen mijdt. Dit houdt in dat je soms over zeer
>slechte onverharde wegen wordt gestuurd om een klein stukje drukke weg te
>voorkomen, met name met bagage is dat erg vervelend. Wees dus kritisch met
>de route, meestal leert een blik op de kaart of er een verhard alternatief
>is. Verder zijn wij in de Haut Fanges hopeloos verdwaald. Je moet daar een
> [...]

De route over de Hautes Fagnes is soms moeilijk te vinden, maar met
behulp van het inlegvel dat bij een latere druk van het boekje
is verschenen kom je er wel uit.

Het onverharde stuk vond ik juist een van de mooiste delen van het
traject door de Ardennen, echt de moeite waard en op mijn Wizard
(met 37 mm banden) goed te doen.

Het verslag van het traject tot aan de Vogezen kun je lezen op
mijn homepage.

Groetjes, Minko
                                 /=\

 http://www.hacom.nl/~moh/bike.html