RE: onbegrensd naar rome

Beste Francois,

>Het boekje is mogelijk al enigszins gedateerd: zijn er wat mutaties of
>aanvullingen te vermelden of kan iemand nuttige tips geven?

Ik heb vorig jaar deze route in omgekeerde richting vanuit Lichtenstein
terug naar Nederland gefietst. Het is een van de mooiste routes die ik tot
nu toe gefietst heb, en met zekerheid de duidelijkste routebeschrijving die
ik ooit gebruikt heb. Op een punt was de kaart gedateerd: een camping bleek
al 10 jaar niet meer te bestaan. Maar verder was alles dik in orde.

Ik heb de route op een bukfiets gereden, maar met mijn huidige ervaring (1/2
jaar) met een Flevo Racer een paar opmerkingen: in het stuk route dat ik
reed waren twee trajecten die problemen op zouden kunnen leveren:
*	in de Hoge Venen in Belgie is een flink stuk zandweg;
*	Ongeveer 30 km voor Metz (voor jullie, voor mij was het erna) is een
stuk van een paar km pad met grind, gruis en stenen, waar ik met de Flevo
Racer liever niet door zou willen rijden.
Mocht je wat nauwkeuriger willen weten waar deze stukken waren, dan kan ik
ze voor je nazoeken.

Veel plezier op je tocht,

Erik -dit jaar langs de Donau- Snel