Re: Fortenroute

> 9:50 uur vanaf Amsterdam CS. We vertrokken met wat vertraging omdat een
> deelnemer, die helemaal met uit Rijen kwam, z'n trein gemist had. Ondanks

Ja Matthijs, wrijf het er nog maar een keer in dat ik geen klok kan
kijken.

> Ik heb zelf weer genoten van deze toertocht, en ik denk dat dit ook voor de
> andere deelnemers geldt. Daarom stel ik voor om de volgende Fortenroute te

Dat geldt zeker voor mij. Het was een fantastische dag. Matthijs (en
de weergoden) bedankt!

> rijden in 1999 op zondag 27 juni. Houd mijn internetsite en het HPV-nieuws

{\begin shameless plug}

Dat duurt nog een jaar (dus veel te lang). Gelukkig is er op zes
september ook gelegenheid op een lange tocht te maken. Deze tocht
gaat van Breda naar Antwerpen, en weer terug.

Voor meer informatie zie:
http://www.dse.nl/~toni/hpv/brant.htm
http://www.ligfiets.net/evenementen/brant/
of het volgende nummer van HPV-Nieuws