Re: foto van extra lage flevoracer

Patrick,

> Toppunt van durven, met die fiets door Antwerpen rijden...

Leg eens uit. Ik ben van plan om op zes september door Antwerpen te
fietsen (en het te overleven). Toen ik vorig jaar in Antwepen fietste
verbaasde ik mij over de mooie fietspaden die er lagen. Die zijn toch
niet opgebroken?

Toni "geen .be maar .nl in zijn adres" Cornelissen
--
Toni Cornelissen         |
AND Internet Solutions   |   Prive:
toni at and.nl              |   toni at dse.nl