re: nog eens: lage racer

Als ik het mij goed herinner is de lage racer (de rode van de foto op
internet) een exemplaar van de befaamde en beruchte Meindert Valenteyn. De
foto is genomen op een technische dag van de vereniging.  Hij zal de fiets
misschien wel willen bouwen voor geŽnteresseerden. Hij heeft ook tal van
andere mooie fietsen gebouwd en je kan (of kon vroeger toch) bij hem
terecht voor speciale fietsen.

Groetjes,

Olivier-die ooit op een Valenteyn Orka Low Racer reedt-Sels