onbegrensd naar

hallo,

Deze zomer willen we met de ligfiets naar Luxemburg fietsen. Nu heb ik
begrepen dat de route "onbegrensd fietsen naar Rome" via luxemburg gaat.
Mijn vraag is: Hoe gaat deze route vanaf Maastricht naar Luxemburg? Langs
welke plaatsen gaat de route? Wie kan dit duidelijk voor ons op papier
zetten? Ik ben benieuwd, alvast bedankt.

Willemijn
Bezoek ook mijn homepage "Ligfiets- en wandelpagina"
http://home-2.worldonline.nl/~wschilln