naar rome

Bedank voor de snelle en bruikbare reakties, Liduin, Erno, Minko, Erik en
anderen.

>Het verslag van het traject tot aan de Vogezen kun je lezen op mijn homepage.
> Minko
Een mooi verslag!

>Mocht je wat nauwkeuriger willen weten waar deze stukken waren, dan kan ik
>ze voor je nazoeken.
>Erik
Ik hou me aanbevolen.

Het bevreemdt me wel een beetje dat de route over onverharde paden van de GR
gaat. Het lijkt me erg irritant voor de wandelaars, al kom je die misschien
slechts sporadisch tegen. Ik ben het met Liduin eens wat betreft kwetsbaarheid
van natuurgebieden en onverharde fietspaden. Nu kan het natuurlijk geen kwaad
om een stukje te moeten lopen en zodoende meer van de omgeving te genieten.
Afgelopen weekend heb ik gemerkt dat het geen lolletje is om met een Alligt te
moeten lopen. Heel vermoeiend! Mijn Flevobike laat zich al lopende met slechts
een vinger  besturen....een onvermoed voordeel van de voorwielaandrijving c.q.
plaatsing van het 'stuurpunt'.
Francois Hogenboom