RE: Alleweder

Phil,
een mooie fotoserie over de bouw door Gerrit Polder vind je op
http://www.qsl.net/pa3bya/
een aantal detailfoto's van de Verhees alleweder van Rene Voorburg op:
http://www.xs4all.nl/~voorburg/alleweder/

Chris Teuben (C.A.Teuben at rc.RUG.NL) is bezig met de bouw en heeft ons
plaatjes beloofd.
Theo de Gruiter (t.j.d.degruiter at student.utwente.nl) heeft ook plannen.
Theo, heb je je alleweder al?

Ikzelf heb gekozen voor een Verhees casco, waarbij de romp al
geassembleerd is, en ik alleen de montage van de bewegende delen zelf
moet doen. De fiets is in aantocht en ik hoop hem  in augustus in elkaar
te zetten.
Je hoort daar zeker meer van.

In het verleden zijn er heel wat discussies gevoerd over de
verschillende alleweders, maar dat archief kan ik niet meer terugvinden.
Er waren toch plannen om dat weer in ere te herstellen op de ligfiets
plaza?