Re: Alleweder

>Ik lees deze lijst pas sinds kort, maar kan iemand mij wijzen op meer info
>over de Alleweder en tips over zelfbouw van deze fiets? Zoeken bij de
>bekende search engines levert niet veel op.
>Alvast bedankt,
>Phil Seed

Betsr Phil,
wij zijn dealer voor de Verhees Alleweder die kan je als bouwpakket kopen
of als Kasko. Kasko betekend dat de carrosserie in elkaar is gezet, scheelt
een hoop lastig werk.
Voor je begint, als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik aan een proefrit
te maken.
We hebben momenteel ook een gebruikte Flevo alleweder voor 2850,- met 3x7
naaf, geen zelfbouw.

Groeten, Fredjan Twigt

tel 072 5812254