Re: stopzeten e-mail

Wilbert,

Snap jij dit? Ik zie dat adres helemaal niet op de ledenlijst staan. Kan dat
bij findmail staan (daar heb jij het beheer toch van?). Overigens erg
onvriendelijk terwijl de fout ongetwijfeld bij deze persoon zelf ligt.

Erno

>Dit bericht is afkomstig van Flor du Puy.
>Deze persoon is eventueel telefonisch bereikbaar op: 0499-490388.
>Zijn vraag/opmerking luidt:
>Reeds meerdere malen heb ik aangegeven uw post niet meer te willen
ontvangen per e-mail. Helaas ontvang ik nog steed bericht o.a. vanuit het
volgende e-mailadres. Ik verwacht nu dat u serieus werk maakt om deze post
stop te zetten, anders heeft u een probleem!