Mail failure

FROM: EMSMSM/EMSMSM/POSTMASTER
TO: nlhpv at maillist.il.fontys.nl                                DATE: 07-03-98
                                                               TIME: 04:36
SUBJECT: Mail failure

[005] Mail retry count exceeded sending to:
  YEFMAILNET/YEFHP01

>Dit alles heeft mij wel doen besluiten om toch maar zo'n oranje
>vlaggenmast op m'n fiets te zetten, om in de stad boven de auto's
>uit te steken, zodat ik eerder gezien word.

Zorg dan wel dat je het vlaggetje aan de VOORkant van je fiets vast
maakt, en niet ACHTER je rug, want dat scheelt bij een ligger al gauw
een meter, waardoor een potentieel gevaarlijke mede-weggebruiker (auwto)
je ook een meter eerder kan zien. Hij staat dan ook een meter eerder
stil.
In de praktijk blijkt zo'n vlaggetje altijd wel vast te zetten aan de
voorbuis, het bevestigingsoogje van de lamp, het buisje van de
voorderailleur etc.
Een vlaggetje voor je uit blijkt helemaal niet storend te zijn, en het
is zelfs wel leuk om de mast van het vlaggetje steeds verder naar je toe
te zien buigen als je harder gaat fietsen.

Erik Wannee
Erik.Wannee at BigFoot.com