hoofd ipv vlag

>Zorg dan wel dat je het vlaggetje aan de VOORkant van je fiets vast
>maakt, en niet ACHTER je rug, want dat scheelt bij een ligger al gauw
>een meter, waardoor een potentieel gevaarlijke mede-weggebruiker (auwto)
>je ook een meter eerder kan zien. Hij staat dan ook een meter eerder stil.

Een vlaggetje helpt echt niet!
De mede-weggebruiker ziet weliswaar een vlaggetje, maar voordat ie dat
associeert met een tegemoetkomende medemens is het al te laat. Het enige dat
zou kunnen helpen is een mensenhoofd, evt. met de haren stijl naar achteren
alsof daar iemand met hoge snelheid nadert. Bezoek een feestartikelenwinkel.
Ach, een vlaggetje..., men verwacht toch dat daar een kleutertje op een
driewieler komt aangetuft...

Zelf opletten lijkt mij, met 5 jaar FlevoBike ervaring, het meest zinvolle
advies.
We moeten er geen carnavalsoptocht van maken!
Trouwens blindelings met de bukfiets door Amsterdam overleef je ook niet!
Prettig weekend, echt fietsweer!
Francois