RE: hoofd ipv vlag

	Gisteren werd ik bijna overreden door een andere fietser. Het
valt me op dat zitfietsers, de verkeersituatie overziende vanuit de
ooghoeken, mij als ligfietser soms over het hoofd zien. Alleen daarom
overweeg ik om hierop een vlaggetje te plaatsen. De mast kan dan
misschien tevens dienen ter bevestiging van een achteruitkijk spiegel
(periscoop wellicht).
	Roelof.