Re: hoofd ipv vlag

> Gisteren werd ik bijna overreden door een andere fietser. Het
>valt me op dat zitfietsers, de verkeersituatie overziende vanuit de
>ooghoeken, mij als ligfietser soms over het hoofd zien.

De bijna aanvaringen die ik tot nu toe gehad heb waren bijna allemaal met
voetgangers die totaal niet uit hun doppen keken bij het oversteken. Een
vlaggetje helpt dan echt niets.

Andere weggebruikers waar ik veel aanvaringen mee heb -maar dan mentaal-
zijn bromfietsers. Wat kunnen die dingen vieze dampen uitwasemen! Ze zijn
vaak nog niets eens sneller dan een ligfiets. Wat een stomme dingen!

Groet, Rene