Re: hoofd ipv vlag

> From:          "Jeroen Beekhuis" <j.beekhuis at uci.kun.nl>
> Subject:       Re: hoofd ipv vlag

> reflector voor zover aanwezig is zowiezo nutteloos in de ligfietspositie).
> Het bewegende patroon van een paar opvallende vlakjes aan de voorkant lijkt
> mij veel opvallender dan een vlaggetje, en het is uniek voor de ligfiets
> zodat verwarring met tragere medeweggebruikers uitgesloten is.

Perfecte opmerking!! Simpel en doeltreffend. Ik heb er meteen iets
mee gedaan: 5 gulden voor 2 reflecterende armbanden uit de dumpstore,
door m'n pedaal heen gevlochten, klaar! Licht in gewicht, goedkoop en
zichtbaar. Thank you,  goed idee.

> Natuurlijk moet je wel in beeld (kunnen) zijn, maar dit geldt eigenlijk net
> zo goed op een gewone fiets of in de auto ;-)
>
> Jeroen - die nu via zijn voetzolen de aandacht gaat trekken - Beekhuis

Groetjes,

                "STAY AHEAD AND LOVE IT !!!!!"

Boy Bakhuys sends his recumbently greetings.......