Re: Fietsen in Zweden

Hoi Jan Peter,

Een vriendin van mij Angeline Van Hoef uit Wageningen heeft de afgelopen
weken in Zweden gefietst en gekanoed dus vraag haar maar eens (ik heb
haar nog niet gesproken dus laat mijn naam maar vallen dan weet ze waar
dit vandaan komt) haar meel adres is;

<a.m.a.VanHoef at rikilt.dlo.nl>

Succes er mee

Bart - die in Zweden liever kanoed dan fietst - Eefting

P.S.