Fietsen in Zweden

Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn van plan om de komende zomer in Zweden te gaan fietsen. We vinden het
leuk om te wildkamperen, maar zijn niet echte natuurvorsers die de hele dag wel door het
bos kunnen fietsen zonder een mens, bebouwing of andere cultivatie tegen te komen. Een
kroegje of een supermarkt hier en daar is altijd handig.
Het doel is om de tocht op twee zelfgemaakte hurri-look-alikes te gaan maken, hoewel het er
nu naar uitziet dat het tijdschema in de knoei komt en we toch nog een keer op onze Giant
bukfietsen moeten.
Mijn vraag is nu: wie van jullie is al eens in Zweden geweest en kan mij vertellen welk gebied
interessant is om eens per fiets te doorkruisen?

Groeten,
 Jan Peter -die niet zo snel kan lassen- Tamminga